Saturday, February 4, 2012

Tijuca

Incet, incet ma obisnuiesc cu noul meu oras si cu tot ce se intampla in  el:).

Pe dupa-amiaza am iesit in recunoastere in Tijuca, cartierul unde voi continua sa stau. E un cartier foarte dragut, plin de brazilieni:). Am avut de ales sa raman aici cu oamenii "normali" sau sa-mi caut ceva in zona Copacabana unde e plin de turisti si un pic de fite mi s-a parut. M-am gandit ca e mai bine sa stau aici sa iau pulsul Braziliei de zi cu zi, oricum nu as ajunge in fiecare zi la plaja ca nu sunt in vacanta:), am cercetare serioasa de facut:)! 

Din martie voi merge in fiecare zi la Universitate, la plaja as ajunge oricum doar in week-end ceea ce pot face foarte bine si din Tijuca, plus ca e un pic mai ieftin si muuult mai interesant cred eu! Apartamentul e foarte dragut si am tot tot ce imi trebuie, chiar mai mult:)!

Strada unde stau e foarte frumoasa, umbroasa si cu vegetatie luxurianta, are un mini-aspect de jungla:), sper sa reiasa un pic si din poze.









In foarte multe locuri sunt mici localuri (baruri) cu sucuri de fructe si produse de patiserie. Se pare ca brazilienilor le place foarte mult zaharul (facut din trestie de zahar) si mananca multe dulciuri. Oamenii sunt foarte diversi din toate punctele de vedere, am vazut si destui care cu siguranta nu sunt brazilieni, si cel mai dragut e ca aproape toti sunt imbracati ca si cum ar merge la plaja:), slapi, tricoute, rochite, avem deci, cel putin in cartier, o atmosfera relaxata, de vacanta:).

Am baut bine-inteles suc de mango la Big Nectar si a fost excelent, e plin de bunatati barul, am auzit de el de la altii, cu siguranta o sa mai revin, mi-am luat si o chestie de patiserie, dupa cum am spus produsele de patiserie sunt foarte apreciate, am apreciat si eu, a fost delicios!





Am intrat putin si prin magazine, preturile nu sunt foarte mici dar sunt acceptabile. Mi-am luat un caiet ca sa mai apuc si mai serios de limba portugheza, pana acum am tot citit din carticica si am facut exercitii folosing cd-urile, acum e timpul sa scriu tot ce am invatat ca se sa fixeze mai bine. Azi am exersat un pic prin magazine, intreband una, alta; la supermarket am avut chiar un om suparat ca merge incet la casa si imi spunea mie tot oful, am inteles tot ce mi-a spus dar nu am putut decat sa ridic din umeri, portugheza mea nu e totusi chiar asa de avansata:).

Am vazut si cateva biserici, iesea lumea de la slujba cred, se pare ca religia este destul de importanta daca sambata seara bisericile sunt pline de oameni.



Maine o sa merg in zona Copacabana-Ipanema, am inteles ca toate strazile de acolo sunt inchise pentru masini deci este un pietonal imens cu plaja, tarabe si tot felul de chestii interesante:) sunt foarte curioasa despre ce o sa mai decopar acolo!



No comments:

Post a Comment