Saturday, June 9, 2012

Covrigul brazilian si vinul chilian


Avem iar vacanta si ca de obicei ploua:), asa ca stam mai cuminiti in casa si ne facem de lucru:), asta azi pentru ca vacanta a inceput de miercuri seara si am inceput-o cum se cuvine:) in Lapa la Quarta Democratica. In Clubul Democraticos miercuri (quarta) este seara de forro, zic ei cel mai bun forro din Rio de Janeiro. Pe mine inca ma mira ca se intampla in fiecare miercuri, adica in timpul saptamanii de lucru:)! Sa nu credeti ca incepe la 8 si se termina la 12 noaptea ci incepe dupa 12 si se termina la 6 dimineata! In fiecare miercuri:)! Acum pentru ca aveam vacanta joi ne-am dus si noi si a fost fooooarte frumos! Nu ne-a apasat constiinta ca joi e zi de lucru, mai avem pana devenim brazilieni si nu ne mai apasa nici o constiinta:)!


Lacramioara si cu amicul cu care dansa erau super experti, eu nu mai dansasem in viata mea forro la fel ca si Jose, amicul peruan care a vrut sa mearga sa invete si el. Nu stiu ce am invatat si ce nu am invatat ca era evident ca noi dansam cu totul altfel fata de ceilalti insa ne-am simtit foarte bine. Era plin de lume, clubul este foarte mare dar totusi neincapator pentru dornicii de dans, nu aveai loc sa arunci un ac, ne cam loveam unii de altii, dar nu conta, toata lumea dansa si se simtea bine:)! Melodiile sunt lungi, cum sunt la noi la nunta:) dar nu parea nimeni obosit, era chiar putin enervant cand erau mici pauze intre melodii, toata lumea astepta sa danseze din nou cat mai repede!

Am aici cateva linkuri, primul e cu dans, luat de la un campionat de forro, video filmat cu forro in Rio nu am gasit. Sunt multe stiluri de dans, nu danseaza toata lumea la fel insa cei care danseaza bine sunt fantastici, nu iti poti lua ochii de la ei:) indiferent de stilul abordat. Celelalte doua linkuri sunt cu una dintre formatiile pe care le-am auzit noi miercuri numai ca la Quarta Democratica nu au fost trio ci erau vreo 6, muzica e mult mai bogata si mai animata astfel:).

Cum se danseaza forro:)!

Cum se canta forro:)!

Aceiasi Trio Dona Zefa:) de la Quarta Democratica!

De joi dimineata a inceput sa ploua, noi am cam dormitat toata ziua da pe dupa-amiaza ne-am intalnit cu Cornelia la o barfa mica:) si un pahar de vin, ce sa faci cand e frig si ploua:)?
In Brazilia se bea mult vin rosu dar nu brazilian ci argentinian sau chilian. Eu nu am fost niciodata fan vin rosu, in Romania preferam vinul alb insa aici altfel sta situatia, aceste vinuri sud-americane sunt incredibil de aromate:)!

Chilean wine:)!

Am pomenit de corvrigul brazilian, asa cum mancam noi un covrig sau doi:) cand suntem in viteza si nu avem timp de mancare serioasa asa mananca brazilienii pao de queijo, paine de branza:)). Este vorba despre niste produse de patiserie ca nici painici minusucule facute din faina si branza (mineira) gen cas, se gasesc pe toate drumurile braziliene si sunt delicioase:))!



Pão de queijo


Am mai descoperit saptamana asta desetul alb din Maranhão, un stat din nord-estul Braziliei unde s-au format dune imense de nisip alb care dupa sezonul ploios sunt "populate" de lagune albastre si verzi. Nu sunt multi turisti, exista putina vegetatie si la fel de putina populatie, pare un mic paradis, sunt hotarata acum sa economisesc bani sa merg, am inteles ca acolo este destul de ieftin insa biletul de avion, ca orice bilet de avion din Brazilia este scump insa am eu asa o mica impresie ca o sa merite:).







Maine am inteles ca revine soarele si ne-am gandit sa mergem putin pe plaja sau la plaja, vedem cat e de puternic soarele pe final de vacanta:)! Saptamana asta ne pregatim de Ziua Indragostitilor, in Brazilia se serbeaza pe 13 iunie cand este Sfantul Antonio, protectorul casatoriei. Prin magazine sunt inimioare si alte chestii mini-siropoase:) dar mi se par ok, nu e prea mult astfel incat sa te enerveze. Normal ca in tot orasul sunt tot felul de petreceri cu aceasta ocazie, ne gandisem si noi sa mergem, marea majoritate sunt marti spre miercuri da dupa cum am mai spus pentru noi e inca greu sa ne obisnuim cu petrecerile astea in timpul saptamanii:))! Ne pastram pentru weekend cand constiinta sta mai linistita:)!






No comments:

Post a Comment