Monday, April 9, 2012

Ilha Grande de Brazil:)

A venit si Pastele si am plecat de joi in Ilha Grande (insula mare), un loc despre care am auzit numai de foarte bine de la toata lumea. Am plecat de joi deoarece desi oficial liber era numai vineri se subintelege ca si joi e liber. Nu e ca si cum joi ar fi liber si se face "punte" cu vineri, aici "puntea" se face joi daca e liber vineri:). Pozele sunt facute cu telefonul deci nu sunt de cea mai buna calitate, am facut cateva si cu aparatul insa am ramas repede fara baterie. A fost bun si telefonul, cred ca se vede destul de bine:) frumusetea locurilor!

First glimpse at Paradise:) in Jacarrei, the place from where we took the boat to Ilha Grande.

All aboard:)!

Clear water and cute boats:) in Jacarrei, which means crocodiles:).

Our boat approaching.

Mountains, beach and ocean, a good Brazilian combination.

45 minutes trip to the island.

Why not having a snooze in the mean while:).

Getting closer...

And closer:).

Boat "land":).

The island has lots of mountains and many gorgeous beaches.

Small islands close to Abraão.
Ilha Grande este o insula protejata de stat, nu are nimeni voie sa-si faca case. Satucul unde sunt toate pensiunile dragute si cochete se numeste Abraão care inseamna Avram, inteleg de ce au numit asa satucul, chiar te simti ca in sanul lui Avram, e incredibil de frumos, un colt de Paradis!
The other doc.

The welcoming committee, Andy:).

Can't have enough of boats:).

Little islands and boats:).
Dupa ce am ajuns, ne-am cazat, am mancat un acai delicios:) si am plecat repede repede  spre o plaja foarte mica si izolata unde se ajunga dupa vreo 2 ore de mers prin padure. Pe drum am aflat ca vom fi primit si o cascada bonus:).

Ready for some hiking in the forest:).

Lacramioara was ready too:).

On the way to cachoeira=waterfall.

Tropical forest and pretty girl that I cannot rotate:).

Ready to dive:) in!

Refreshing waterfall! Andy could not get enough of it!
 Dupa cascada am ajuns la mica plaja numita Feticeira (zana buna); acolo am facut poze cu aparatul, am sa le pun intr-un alt post:). Apa era foarte limpede si plaja superba:). Ne-am intors cu barca, eram putin obositi dupa plimbare:), mi-a placut mult ca peste tot se ajunge cu barca, chiar si drumurile spre si dinspre plaje au fost grozave!

Pe seara dupa ce ne-am intors ne-am odihnit la pensiune si am fost prin "oras", adica prin satucul Abraão, era multa lume, muzica si oameni care dansau peste tot, se pare ca veselia e foarte bine venita si pe Ilha Grande:).

A doua zi am plecat tot de dimineata spre Lopez Mendez, o plaja unde barcile nu au voie pentru a nu murdari apa, iar nisipul este atat de fin si de curat inca scartaie sub picioare, scartaie asa de tare de nu iti vine sa crezi, mie inca nu imi vine sa cred:)!

Bars and little restaurants on the beach of Abraão!

Leaving Abraão behind...

Going towards Lopez Mendez beach.

Relaxing on the boat:).

No boats allowed on Lopes Mendes shore so we walked 30 minute through the forest to arrive to the beach. Of course we found other beaches like this one along the way:).

Lopez Mendes, the sand was so fine and clean that it was squeaking! Amazing!

Good clouds:).

Cheerful Brazilian group singing and dancing Brazilian music like samba  or forro!

Endless beach with clearest water!

Relaxing was the word of the day:).

Trees, natural protection from the sun:).

Could not get enough of the clear water!

Was trying and artistic photo but phone camera not so good for it:).

My Hawaianas were enjoying the gorgeous sand too!

Bye bye Lopez Mendez beach, see you again soon:)!

Way back to Abraão.

Sunset:) after a beautiful day!

Abraão beach in the afternoon:).

At Rei de Moqueca, waiting for the sea food moqueca of course:).

In the shadow, but it's me:).

I know, I am very good at taking photos:)) Pretty girl helps too!

Caipirinha of course:).

Time for the just "off the stove" moqueca with fish and calamari and shrimp.

Moqueca comes with rice and another very tasty sea food sauce!

Finally in my plate:).

The beach was full of cutest crabs crawling around, they were so funny!
 Dupa ce am mancat noi asa frumos moqueca pe plaja am plecat spre cort, nu reusisem sa gasim cazare, insula era foarte plina! A fost frumos si la cort:) sau cel putin interesant. Pe seara ne-am plimbat iar pe insula, stia Lacramioara de un loc Aquarium unde sunt petreceri interesante. Povestise ea ca ultima data cand fusese pe Ilha Grande cu un prieten reusisera cu greu sa intre la o astfel de petrecere. Intalnise un francez care reusise sa intre la petrecere pentru ca zisese ca e roman! S-a gandit el, francezul, ca in Brazilia romanii sunt mai interesanti si mai exotici si are astfel mai multe sanse sa fie lasat sa intre:)! Imi place foarte mult in Brazilia ca a fi roman este un lucre foarte bun, brazilienii stiu numai lucruri bune despre romani si se bucura sa afle si mai multe. E foarte comic ca acum in excursie eram 3 romani dar si matematicieni (eu, Lacramioara si Daniel), toti ramaneau cu gura cascata cand auzeau! Reprezentam Romania cu  mult succes in Brazilia:))!

We did not find accommodation and slept in the tent for a night, was something else:)!

Ready for another day in Paradise:)!

Abraão from another angle:).

And more boats:).

Upside down pretty girl, still cannot figure out how to rotate photos on this blog!
 In ultima zi am fost la o "plimbare" cu barca ce includea Lagoa Azul si 5 plaje, excursie de toata ziua. Colegii de barca erau doua cupluri de brazilieni care nu se cunoasteau insa au fost foarte prietenosi, ei intre ei si apoi cu noi! Mi-a placut foarte mult de ei, nu erau tipul acela de cuplu care vorbesc numai unul cu altul si nu fac nici un efort sa socializeze cu altii desi sunt in mod evident intr-un grup! Cei 4 brazilieni s-au imprietenit foarte repede si apoi fiecare dintre ei a vorbit si cu noi, mai mult cu Lacramioara dar eram si eu atenta, mai dadeam din cap:)) si mai spuneam cateva cuvinte, sa vada ca sunt "acolo":) si socializez si eu. Mi-au placut foarte mult, au fost super simpatici  si atenti, la pranz m-am simtit de parca eram la ei in vizita. Doi erau din Belo Horizonte, capital celui mai bogat stat din Brazilia, Mina Gerais, iar doi erau tot de acolo insa locuiesc in Rio. Am schimbat numere de telefon si mailuri, a ramas sa tinem legatura si sa mergem macar la un dans:). Auzisem eu ca brazilienii sunt super prietenosi si observasem asta deja insa cei patru au fost grozavi, bravo lor!

Se pare ca si lor le-a placut de noi, a auzit Lacramioara la baie cum una dintre braziliencele noastre discuta cu o alta de pe alta barca care se "plangea" ca si ei au straini pe barca si nu vorbesc stau acolo retrasi si nu faci nici un efort. Brazilianca noastra a zis ca "strainii" lor, adica noi:)), sunt foarte sociabili si draguti, adica tot noi:)))!

Ready for another passeio con barca:) around the island!

Our new brazilian friends and the cute carioca captain:)!

Abraão from the sea:)!

Getting close to Lagoa Azul.

We did some snorkeling around those rocks, it was amazing!

Swimming in Lagoa Azul was equally amazing!

Leaving the Lagoa Azul, next time on Ilha Grande: Lagoa Verde!

Easter weekend was a bit crazy lot of people, boats and people on the boats:) everywhere!

It is clear that I will get a boat when I will grow up:)!

Pretty mathematician and Brazilian flamura:))!

Second beach of the trip:).

Lovely day for a swim!

People on the boat were singing and dancing on the boat or behind the boat in the water, so much happiness all around!

Time for a barbeque, why not:))!

Praia de Amor was not a beach but something like a lagoa surrounded by mountains.
 Una din plajele un am ajuns se numeste Praia do Amor dar nu este propriu zis o plaja ci un fel de laguna intre munti, barcutele stateau aproape mal, oamenii inotau spre centru lagunei sau faceau gratarele pe barca:), peisajul era incredibil de frumos chiar si asa cum prinsesem noi un moment fara soare. Mi-am facut pofta de inotat cu varf si indesat:)!

Swimming on a spaghetta:).

On the way to lunch! So hungry after lots of swimming!

Had walk through a swamp to get to this restaurant but it was all worth it!

Camarao moqueca with coconut and the lovely Iza:)!

Cheerful Hugo:), very polite and friendly, upside down!

Enjoying the food:), yummy yum!

Saying good-bye to our new friends.

Bye-bye Abraão, see you soon:))!
Si asa s-a terminat frumoase excursie, mi-a placut foarte mult Ilha Grande, este un loc cu adevarat deosebit! Am luat barca inapoi spre Jacarrei si pe barca bine-inteles ca se asculta muzica braziliana, numai buna de inveselit si incalzit, incepuse putin sa ploua. Ne-am incalzit in Jacarrei cu o clatita cu tapioca:) si apoi am avut o mica supriza neplacuta cu biletul; noi aveam bilet pentru duminica dar nu am mai gasit cazare si dormitul in cort nu mai parea la fel de amuzant:) asa ca ne-am intors sambata iar soferul de autobuz nu a vrut sa ne ia! Autobuzul era gol dar a zis ca daca biletul e pentru a doua zi nu are cum sa ne ia! Ne-am suparat un pic dar la cat de bine mersesera toate in cele trei zile de vacanta ne-a trecut repede:)! Pana la urma am ajuns la Rio, venisera in statie 3 domni care mergeau la Rio si ne-au spus de o alta modalitate super ieftina de a ajunge, era cu schimbare intr-o localitate, nu direct. Am plecat cu ei, foarte draguti si prietenosi, am vorbit o gramada cu ei pe drum, erau tot din Belo Horizonte, am aflat si mai multe lucruri interesante despre acest oras! Se pare ca oamenii de acolo sunt foarte simpatici si ai ce vorbi cu ei chiar asa "la prima vedere". Am ajuns deci cu bine la Rio si abia astept urmatoarea vacanta in Ilha Grande, mai sunt multe plaje de vazut si lucruri de facut:)!

2 comments:

1. Hristos a Inviat!
    E minunata postarea ta, ca-n paradis. Iti multumesc mult pentru ca ne faci cunoscute locurile astea atat de frumoase, nu ma mir ca tu ajungi acolo, nimic nu e intamplator, ceea ce e minunat minuni de oameni atrage!
    Abia m-am scoborat de pe-un munte, nu prea mare el dar fara niciun semnal "lumesc", nici de tel si nici de net, de aceea trazioara urarea mea.
    Te imbratisez, iti doresc bine si frumos!

ReplyDelete
    Replies
    1. Adevarat a Inviat!
      Cu intarziere si de la mine, nu mi-am vazut capul de treaba saptamana asta:). Ma bucur ca ai fost intr-un vart de munte, cred ca a fost foarte frumos!
      Te imbratisez si eu inapoi:)!